piątek, 23 stycznia 2015

Bohaterowie ♥


Dorcas Meadowes
Animag: biały kot

 ~Bo wszystko co kocham zamknięte jest w jednej tej jedynej osobie~



Syriusz Black
Animag: Czarny pies

~Pozwól mi czuć bicie twojego serca, kiedy szeptem wymawiasz moje imię~


 
Lily Evans


~Brakowało by mi go nawet, gdybym go nie poznała...~


 James Potter
Animag: Jeleń
~Między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość – tak, lecz nie przyjaźń.~



Mary Macdonald


~Jest taka miłość, która nie umiera, choć zakochani od siebie odejdą.~



Remus Lupin
Wilkołak

~Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości.~



Alicja Stweart


~Mów szep­tem, jeśli mówisz o miłości.~



Frank Longbottom


~Miłość jest jak narkotyk.~


Peter Pettigrew
Animag: szczur

~Miłość jest tym, o czym marzysz, paląc trze­ciego papierosa.~



Severus Snape


~ Zwy­cięzca­mi w miłości są po­kona­ni przez miłość. ~




Lucjusz Malfoy


~Dzi­siej­sze nieśmiałe dziec­ko, to to, z które­go wczo­raj się śmialiśmy. ~




Ariana Parkinson


~Praw­dzi­wa miłość zaczy­na się tam, gdzie nicze­go już w za­mian nie oczekuje. ~





Liv Lacroix


~Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić.~


I wielu, wielu innych.......




15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ;* ciekawie się zapowiada czekam na prolog i rozdziały :>
    Przypis 'za czym szaleje ' po prostu mnie rozwalił, aż się sama do siebie zaczęłam śmiać :D życzę weny i pozdrawiam i śle buziaczki
    Panienka Livvi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, mam nadzieję, że moja "komedia" ci się spodoba :)
      ściskam mocno i pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać, kiedy zaczniesz tu pisać. ♥ Na pewno będę czytała ☻

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na prolog, bo zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące. Często spotyka się pairing Dor i Syriusza, ale jeszcze nigdy nie czytałam bloga na którym Dorcas byłaby mugolaczką. To może być fajne ze względu na to, że jest zakochana w Syriuszu, a on jakby nie było jest czystej krwi i pochodzi z rodziny która nie cierpi mugoli. Czekam na kolejne rozdziały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już Cię kocham za Lily w roli Dorcas <3333 Lily Colins ;*** Już nie mogę się doczekać aż zacznę czytać ;** Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, tak Lily mi najbardziej pasowała :D Życzę ci miłego czytania XD
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Och, mój ukochany Spiderman w roli Lupina... Cudo! :D
    dramione-alexandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Syriusz taki mrrh...
    Szarpałabym jak Reksio kości....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmmmm zmieniłaś bohaterów *.* No znaczy wygląd XD Cudeńko! Kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie możesz zmenic dorcas, ta lili collins wgl do niej nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktorka tak została dobrana i nie będę jej zmieniać tylko dlatego, że Tobie tu nie pasuje :) Z całym szacunkiem oczywiście, ale to nie jest film, że masz tutaj patrzeć na aktorów, lecz swego rodzaju Książka, tak więc wyobraźnia czeka :) Możesz widzieć Dor jak tylko zechcesz, a to są tylko aktorzy dopasowani przeze mnie i ich nie zmienię :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.