piątek, 20 marca 2015

#LBA

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Ok, ok zacznę od początku: Dziękuję Panience Livvi za nominację :) Tutaj jej blog ------> KLIK
A teraz pytania:



1. Twój ulubiony pairing ?
* No oczywiście, że Doriusz, chociaż Jily też uwielbiam.
2. Co spowodowało, że założyłaś bloga ?
* Haha ty mnie zachęciłaś :D Tak, to dzięki Panience Livvi ten blog istnieje, a wy możecie go czyta.
3. Dlaczego wybrałaś taki temat, a nie inny na swojego bloga ?
* Bo zakochałam się w serii HP o erze Huncwotów. Teraz nie wyobrażam sobie mieć bloga o innej tematyce J
4. Do jakiego miasta najbardziej chciałbyś pojechać ?
* Paryż, lub Londyn, ale chyba bardziej to drugie, bo w końcu tam jest muzeum HP :D
5. Twoje największe marzenie jest możliwe do spełnienia, czy raczej nie ?
* Wiesz to zależy co nazwać największym marzeniem? Czy rzecz materialna, czy to, że chciałabym mieć rodzinę i takie tam XD Ale jak tak myślę, to chyba jednak jest do spełnienia, jeśli naprawdę będę w to wierzyć J
6. Co sądzisz o Dramione ?
* Cóż, czytam parę Dramione…Ale kiedyś zdecydowanie bardziej lubiłam ten pairing. Nie wiem czemu, ale po prostu lekko mi zbrzydł. Chociaż jest taki jeden, w którym jestem zakochana.
7. W której turze masz lub miałaś ferie ?
* Eh…Pierwsza niestety i już minął prawie miesiąc od kiedy się skończyły ;-;
8. Jaki był by twój patronus ?
* W sumie nie wiem, kiedyś myślałam, że może koń, ale jak tak myślę, to bym chyba chciała smoka XD (chociaż nie wiem czy jest w ogóle taki, ale co tam xD)
9. Najlepsza książka jaką czytałaś w ostatnim czasie to ... ?
* Ej, no nie pamiętam co ostatnio czytała, ale na pewno nie są to „Krzyżacy” :C Chyba...Hm...Cherub? W sumie raczej mam zamiar go przeczytać (odwet 16♥) ale to i tak jedna z najlepszych książek :)
10. Wolisz zimę czy lato ?
* Jak jest zima mówię, że wolę lato, a jak jest lato to wolę zimę. A patrząc teraz przez okno stwierdzam iż wolę LATO :D
11. Od kiedy lubisz HP ?



* Uuu…No dobra niech mnie ci wszyscy Potterhead, którzy są nimi od lat nie zabiją, ale ja interesuję się HP dopiero od wakacji…Tak, tak wtedy, kiedy to TVN puścił całą serię w telewizji. Ale od tamtej pory naprawdę kocham HP i mam nadzieję, że będzie to trwać jeszcze przez lata .

Druga NOMINEJSZYN była od: Beuloo99, a tutaj jej blog ------> KLIK
Tobie też dziękuję :)

1. Czy prowadziłeś/łaś już wcześniej jakiegoś bloga?
* Tak, dwa :) Jeden o pairingu Draur, a drugi o rysowaniu :)
2. Dlaczego tematyka Harrego Pottera?
* Cóż, stałam się Potterhead i potem razem z moją przyjaciółką na wakacjach wpadłyśmy na pomysł: " Może załóżmy bloga!" i tak powstał ten o Draur :) A potem zakochałam się w Doriusz i powstał ten :)
3. Twoja utopia to..
* Sama nie wiem... XD
4. Ulubiona postać literacka?
* James Adams ♥ Livvi, on jest lepszy od Rayana :C ( Nikt nie wie o co chodzi XD)
5. Jaki masz stosunek do związków homoseksualnych?
* W pełni toleruję :) Dzięki też wyżej wspomnianej książce "Cherub" jestem co raz bardziej przekonana, że powinni mieć równe prawa z hetero :)
6. Ulubiony pisarz/pisarka?
*Rowling, Muchamore....no i w sumie nie wiem...chyba tyle :)
7. Jaką piosenkę polecisz?
*Jon Henrik - Daniels Jojk - ta piosenka zawsze mnie wzrusza :')
8. Jesteś zadowolona ze swojego bloga?
*Na razie tak...zobaczymy jak będzie potem :D
9. Kto Cię inspiruje?
*Jeśli chodzi o pisanie to inne blogi i książki, które czytam :)
10. Który bohater Harrego Pottera odzwierciedla Twoją osobowość?
*Zawsze będę uważać, że Fleur Delacour. Jestem do niej (tak mi się wydaję) dosyć podobna :) Nie potrafię podać konkretnych cech, ale wydaje mi się, że ona właśnie najlepiej do mnie pasuję :D
11. Czy podobają Ci się moje opowiadania?
* W sumie niezbyt pamiętam twojego bloga :c Chyba muszę zajrzeć :)

Kolejna? Tak, tak...kolejna nominacja...tym razem od: Znów Panienka Livvi :D Ty to mi spokoju nie dajesz :D A tutaj blog -----> KLIKSON

1. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić to co to by to było?
* O jeny...wszystko? Nie no, ale nos i włosy...:) I chciałabym umieć śpiewać XD
2. Gdzie najbardziej byś chciała mieszkać w przyszłości?
*Paryż? Lub....może USA :) Albo WB  XD Sama nie wiem...
3. Najpiękniejsze miejsce dla ciebie jakie jest na ziemi to...?
*To...Wrocław *.* Naprawdę kocham to miasto :)
4. Dlaczego własnie taki temat bloga, a nie inny?
* Bo kocham Doriusz!
5. Czy od zawsze lubiłaś pisać, czy przyszło to nagle?
*Pisałam wcześniej! Już w pierwszej klasie podstawówki wymyślałam własne opowiadania o świnkach morskich XD
6. Jaki znak zodiaku?
*Rybcie :)
7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
*To zależy...wierzę, że jak mogę zakochać się w kimś od pierwszego wyjrzenia, ale gorzej z tym, że ktoś we mnie XD
8. Jakie miejsce najchętniej byś odwiedziła?
*Chicago! :0
9. Co ze swojego wyglądu najbardziej lubisz?
*Nogi chyba :P i tyle...
10. Pierwsze trzy ulubione parringi?
* Doriusz, Doriusz i.....Doriusz XD Nie no na drugim Jily, a na trzecim Lupin i Tonks :)
11. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
*Rysować♥


Nominacja NUMBER 4 jest od: Dorcas Meadowes-Black :) Dziękuję ci! A tutaj link do niej: KLIK


1. Skąd pomysł na bloga?
*A tak jakoś czytałam inne blogi i pokochałam Huncwotów :)
2. Dlaczego akurat taka tematyka?
* Bo uwielbiam Doriusz!
3. Ulubiony(a) bohater(ka) filmowy(a)/książkowy(a)?
*James Adams chyba :) ale Syriusz też :D
4. Ulubiona książka/cykl/saga?
*HP, Cherub, Archeo, :) Jak na tą chwilę :)
5. Czego boisz się najbardziej?
Pająków chyba :C
6. Ulubiony zespół/wykonawca?
*Ostatnio mam wahania nastroju...ale chyba Katy Perry :)
7. Ulubiona postać z horroru (wampir, wilkołak itp.)
* Nie oglądam Horrorów bo się boję XD
8. Kolor, który najlepiej cię opisuje?
*Fiolet...lub kremowy :D
9. Zwierzę, które najlepiej cię opisuje?
*Wiewiórka XD Nie no nie mam pojęcia...
10. Czego nienawidzisz najbardziej?
Wątróbki i flaków...i ludzi którzy mnie okłamują :/
11. Wymarzone miejsce na wakacje? 
* Ojoj chyba Chicago lub Paryż :)

Kolejna od Daisy :) Dziękuję ci! A tutaj jej blog: -----> KLIK

1. Czy Twoja rodzina wie o blogu?
*Haha nie....! I mam nadzieję, że się nie dowie XD Ale chyba troszkę się domyślają :P
2. Ulubione parringi z HP?
Ale w sensie te co były w książce? Jak tak to: Lupin i tonks, Hinny i Romione :) A jak nie to: Doriusz, Jili i Remus i Tonks XD
3. Czy w pisaniu odnosisz się czasem do życia?
* Czasem tak :)
4. Ulubiona piosenka to...?
*Katy Perry wszystkie :)
5. Jaki byłby Twój bogin?
*Ogromny pająk? XD Albo ktoś martwy :C
6. Wolisz czasy Harry'ego czy Huncwotów?
*Huncwoci!
7. Pierwszy przeczytany fanfick to...?
*Jelsa :) Oliwi ---> KLIK
8. Jak pisanie wpływa na Twoje wypracowania na polski? :)
*Chyba pozytywnie :D
9. Masz życiowe motto?
*Never lose hope :) Lub Never say never :)
10.Kim chciałabyś/chciałbyś być za 10 lat?
*Albo projektantką mody, albo ilustratorką książek lub modelką (ta skromność XD) i mamą XD
11. Czy lubisz krytykę, dlaczego?
*Lubię, ale uzasadnioną, bo take hejty bez podstaw trochę mnie irytują :/ Jeśli krytyka jest konstruktywna to naprawdę ją lubię, bo wiem co mogę poprawić. żaden człowiek nie jest idealny, ale każdy może poprawiać swoje błędy jeśli się mu się wskaże :)


Nominejszyn...haha ile tego? Od Amelki :) Dziękuję bardzo, a tutaj jej blog: Klik Wybacz, że ostano trochę go zaniedbałam :C

1. Ile masz lat?
*Smutna prawda XD teraz skończyłam 14 :)
2. Gdybyś mogła zostać dziewczyną jakiegokolwiek chłopaka/mężczyzny z HP kim on by był?
*Syriusz! Aww...♥ :D
3. Jaki przedmiot z HP chciałabyś posiadać w rzeczywistości (oprócz różdżki)?
*Horkruksy :D
4. Chciałabyś na jeden dzień zmienić płeć i zobaczyć jak to jest być facetem (oczywiście następnego dnia powrócić do swojego dawnego ciała)?
*No pewnie, że bym chciała! Mogłoby być zabawnie :D
5. Potrafiłabyś zabić za jakąś bardzo cenną rzecz, której potrzebujesz (np. ktoś Tobie bliski umiera, ale możesz go uratować pozbawiając życia obcą osobę)?
*Chyba nie...jestem dość tchórzliwym osobnikiem (XD jak to brzmi). Po prostu nie byłabym w stanie...
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyki?
*Pop, klastyczna
7. Kiedy masz urodziny?
*4 marzec hihi :)
8. Co byś zrobiła gdybyś pewnego dnia obudziła się w ciele głównej postaci swojej ulubionej książki bądź bloga?
*Oszalałabym z radości! Ale potem bym chyba chciał wrócić do dawnego życia...sama nie wiem XD
9. Gdybyś mogła wyprowadziłabyś się z kraju w którym mieszkasz?
*Chyba nie :) Ale zobaczymy za parę lat :)
10. Czego boisz się najbardziej?
*Pająków...:/
11. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
*Projektantka mody :P

Wow skończyłam :D
A teraz moje nominacje!

http://historiaroczniku1960.blogspot.com/
http://burzliwa-milosc-lily-evans.blogspot.com/
http://lily-evans-co-by-bylo-gdyby.blogspot.com/
http://syriusz-black-i-dorcas-meadowes.blogspot.com/
http://czarodziejkazsekretnamoca112a.blogspot.com/
http://lilkaopowiada.blogspot.com/
http://magia-czai-sie-wszedzie.blogspot.com/

i tyle...ufff...
A teraz pytania:
1.Twój ulubiony blog/ff?
2.Od kiedy piszesz?
3.Ile chciałbyś mieć w przyszłości dzieci?
4.Ulubiony aktor i ulubiona aktorka?
5. Film, przy którym zawsze płaczesz?
6.Czy masz jakąś manię?
7.Oprócz Potterhead kim jeszcze jesteś? (trybuni, cherubini itp.)
8.Czy odpowiadasz na komentarze swoich czytelników? Uzasadnij odpowiedź.
9.Ulubione danie?
10. Co wolisz? Czasy Voldzia, Huncwotów, Harry'ego czy nowe pokolenie?
11.Ile masz lat?

Tumturaumtum!
Skończyłam XD
Uf...Dobra lecę...powiem tylko, że nie wiem czy się wyrobię z rozdziałem...po prostu brak czasu :C
Do napisania Mania!

10 komentarzy:

  1. Pierwsiejsza! :D Kom pojawi się... Wkrótce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Druga! Tak pięknie to brzmi. Oczywiście gratulejszyn - w całkowitej pewności na nie zasłużyłaś :3
    #The Pursuit of Happyness

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHA Mania, a czy ja mówiłam, że Ryan jest lepszy od Jamesa? Oczywiście, że nie jest i zawsze mówiłam tak XD Dziękuję za nominacje :***
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mówiłam, ale ciii XD No jak sobie z paulą przypomniałyśmy te jego odpały z Kayl'em i Bruce'm to pokochałam go na nowo XD

      Usuń
    2. Bo w końcu jak można nie kochać Jamesa i jego Kerry <333

      Usuń
  4. Gratulacje za tyle nominacji!
    Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Nominowałam Cię do LBA, więcej informacji tutaj: evansowna-lily.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)
    PS. Haha :D Nominuje Cię do LBA pod notką o LBA :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D

    Przedwczoraj nominowałaś mnie do LBA więc teraz ja mam okazję się odwdzięczyć ;-) . Nominuję cię do LBA szczegóły na moim blogu -----> http://magia-czai-sie-wszedzie.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Mała Czarna ^^

    OdpowiedzUsuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.