niedziela, 25 stycznia 2015

PROLOG

     Hogwart jest magicznym miejscem, a uczą się w nim nie mniej magiczne dzieci. Ten moment gdy jako jedenastoletni młodzi czarodzieje kupujemy pierwszą różdżkę, trafiamy do jednego z czterech domów i zaczynamy kształtować swoje umiejętności. Tych chwil nigdy się nie zapomni. A teraz  nadchodzi już koniec.To ostatni rok w tym magicznym miejscu i ostatni czas kiedy możemy poczuć się jak dzieci. 
      Brązowowłosa dziewczyna siedziała spokojnie w taksówce rozmyślając o tej właśnie magicznej szkole, w której czeka ją kolejny rok pełen przygód. Jechała już bardzo stęskniona za przyjaciółmi. Brakowało jej zawsze wspierających Lily, Mary i Alicji, to one były dla niej jak rodzina której nigdy wcześniej nie miała. Dzięki nim to że była mugolakiem nie miało znaczenia. Cieszyła się a zarazem było jej smutno, że to już ostatni rok, a potem prawdopodobnie ich drogi się rozejdą, każda pójdzie tam gdzie będzie chciała. W końcu przywołał we wspomnieniach chwilę spędzone z Huncwotami, Zdecydowanie nie wyobrażała sobie bez nich życia, a zwłaszcza bez jednego. Tego, który najbardziej ją wkurzał  i nieraz doprowadzał ją do szału. Tęskniła najbardziej
właśnie za tym którego nienawidziła a zarazem kochała. Uśmiechnęła się sama do siebie  po czym szybko udała się na peron 9 i 3\4.

*♥♥♥*

Witajcie!
Prolog jest taki o króciutki, ale mam nadzieję, że zachęci was do czytania mojego Fanfika. Liczę na szczere opinie i ściskam was mocno 
Mania :*

23 komentarze:

  1. Aaaaa po prostu brak mi słów, cudownie ale i tak krótko, można cie normalnie udusić i nie bój się jak będzie trzeba to to zrobię :D
    A co do tekstu o rany Dor taka uczuciowa no i myśli o Syriuszu, miłość mnie ogarnia na całego <3
    Czekam na next i życzę weny kochana, no i oczywiście śle mnóstwo całusów i uścisków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, ty zawsze tak motywujesz, że normalnie nie wiem co powiedzieć :P Rozdział mam nadzieje, że długością cię zadowoli, a co do Prologu: No cóż Dor jest zakochana co poradzisz? :P Czekam na nn u cb i całuję Mania :*

      Usuń
  2. Czytałam <3 Zarąbisty <3
    Kocham Droiusz <3
    A chcę ci tylko powiedzieć, że nie musisz czekać na next ;o Na blogu jest 17 rozdziałów xD A ty chyba przeczytałaś tylko do drugiej części 15 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, a co do twojego bloga to zawsze tak zaczynam, ale właśnie przeczytałam prolog i lecę dalej, tak więc u mnie zawsze tak to działa, że czytam końcówkę, a potem dopiero zaczynam od początku :D
      Zaraz zobaczysz u siebie więcej komów ♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Aaaa... Rozumiem xD Chyba xD

      Usuń
    3. Ej, nie chyba w ogóle coś pomieszałam, bo wchodziłam w bibliotekę, a tam jest do 15 XD nie zauważyłam, że jest jeszcze 16 i 17 :D Jezu lecę nadrabiać zaległości :D

      Usuń
  3. Powtórzę drugi raz: Zapowiada się bardzo ciekawie :) Po prostu brak mi słów. Krótko, zwięźle i na temat. Rozdziały na pewno będą mega wciągające, tak jak na drugim blogu ;)
    Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jejku to taka motywacja do pisania, że może uda mi się wstawić rozdział trochę wcześniej :D

      Usuń
  4. Witaj, moja droga. Nie bardzo wiem, gdzie dodać ten komentarz, więc pozostawię go tutaj. Mam zaszczyt zaprosić Cię na kolejny rozdział, który NARESZCIE pojawił się na moim blogu :* Miłego czytania. Mam ogromną nadzieję, że Ci się spodoba. Liczę także na konstruktywną krytykę.
    http://i-znikly-fanfary.blogspot.com
    Pozdrawiam, Andromeda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam :) Mama nadzieję, że jak u mnie pojawi się juro rozdział także go ocenisz według uznania :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. To znowu ja.
      Zostałaś nominowana do Liebster Award.
      Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://i-znikly-fanfary.blogspot.com/p/pergamin.html
      Pozdrawiam, Andromeda ;*
      PS: Przepraszam, że zaśmiecam zbędnymi komentarzami ;)

      Usuń
    3. Dziękuję :) A co do zaśmiecania może stworzę spamownik, żebyś mogła mnie informować o rozdziałach :)

      Usuń
  5. Hejka :-)

    Prolog , fajny . Krótki ale fajny zaciekawił mnie :-) . Jak mniemam Dorcas chodzi o Syriuszka :D . Prolog miód , cud , i orzeszki a do tego lody pistacjowe XD . Jednym słowem jestem zachwycona :) .
    Pozdrawiam
    Mała Czarna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Dziękuję :D I tak Dor chodzi oczywiście o Syriusza :)

      Usuń
  6. Świetny prolog!!! ;)
    Lecę czytać dalej!!! ;)
    ~Zuza
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... prolog wydaje sie byc w porzadku, choc czegos mi brakuje...sama nie wiem czego... lece w rozdzialy;)
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że prolog krótki to i tak mnie bardzo zaciekawilas :) idę czytać dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak prolog jak prolog, szału brak, ale czyta się przyjemnie. To zanczy to na razie prolog Twój charakterek pisania ja co nie co rozeznałam i stwierdzam, ze chęcią poczytam coś co wyjdzie spod Twojej ręki.
    Nie umiem oceniać, zdecydowanie lepiej wychodzi mi pisanie. Nie umiem pozytywnie taki egoistyczny człowiek jak ja to się tylko do krytyki nadaje. Ale obiecuję poprawę, nauczę się jak pisać kulturalnie, że skacze jak idiotka na fotelu, bo mi się podoba treść tego jakże zacnego blogaska.
    Nie przedłużając, lecę czytać dalej.
    P. S. MÓJ BLOG JEST NA PIERWSZYM MIEJSCU W TWOICH!!!!! EJ KEN BILIW!!!!!! DZIĘKUJĘ, JEŚLI SAMA KIEDYŚ COŚ TAKIEGO UTWORZĘ, A RACZEJ TEGO NIE ZROBIĘ, BO ZA DŁUGA BY WYSZŁA I BY MI SIĘ NIE CHCIAŁO, TO ZNAJDZIESZ SIĘ TAM. SŁOWO ŚLIZGONA, FUUJ! ŚLIZGONKI, PANI MALFOY!
    Koniec wygłupów, tak więc.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Drago Lady <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Mam nadzieję, że kolejne rozdziały nieco cię zaskoczą XD
      A co do tego, że twój blog jest pierwszy, cóż kolejności nie da się ustawić (ja przynajmniej nie wiem jak), a jest pierwszy dlatego, że masz najnowszy post ze wszystkich :D Co nie zmienia faktu, że gdyby kolejność dało się ustawić byłabyś na pewno na samej górze :P
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Krótki, konkretny prolog. Mnie się bardzo podoba, taki trochę też jest melancholijny. Czyli blog będzie z perspektywy Dorcas? Jeszcze nigdy takiego nie czytałam, tym lepiej. :)) A poza tym, to nie wiem dlaczego, ale o Huncwotach mogę czytać pięć blogów jednocześnie i jakoś mi się nie nudzą. ;)) I widzę, że Dorcas ma słabość do jednego z Huncwotów... Będzie ciekawie ;))
    Lecę czytać dalej, spodziewaj się moich komentarzy pod następnymi rozdziałami. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybyłam na Twojego bloga po przeczytaniu Twojej miniaturki u Venetii Noks i powiem ci, że prolog jest zachęcający :) Biorę się za czytanie reszty.

    Pozdrawiam,
    Addie Della Robbia
    ciemna-strona-dobra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Znalazłam się na blogu przypadkiem, ale postanowiłam przeczytać prolog i... szczerze nie żałuję!
    Wprawdzie wkradło się kilka drobnych błędów, głównie interpunkcyjnych, ale kto by ich nie popełniał? :3
    Lecę czytać dalej i mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę! :3
    Pozdrawiam!
    ~Clary

    OdpowiedzUsuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.