poniedziałek, 27 kwietnia 2015

#Sówka

O Boże, boże przepraszam was ogromnie!
Czas u mnie jest teraz na wagę złota, ale każdą wolną chwilę poświęcam rozdziałowi!
Póki co robię sobie przerwę, około tydzień może 2 :C Ale jak napisze rozdział to po prostu z nim wrócę. Z brakiem czasu wiąże się również to,że nie mam jak komentować waszych blogów. Jak wrócę po tej przerwie to postaram się wszystko nadrobić. Jeśli macie jakieś rozdziały w których zostawiłam kom typu: "Wrócę" to bardzo proszę o poinformowaniu mnie pod tą notką, żebym pamiętała,że mam wrócić :)
Naprawdę ogromnie was przepraszam, możliwe, że rozdział znów podzielę na części :C Póki co mam 1 str w Wordzie :C
  

Pozdrawiam Mania :*

Ps Jak się podoba szablon? :)

13 komentarzy:

  1. Będę cię wspierać <333 Szybciutko wracaj kochana!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział z niecierpliwością. U mnie miałaś wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię :)
    Będę oczekiwać rozdziału ^^ Na pewno szybko go napiszesz - niech tylko powróci ten czas, który jakoś ucieka teraz każdemu! :) :/
    Wracaj szybko ;**
    Pozdrawiam, Kathrine ;***
    {jily-love-forever.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jednak znajdziesz w końcu trochę czasu. Trzymam kciuki żeby Ci się to udało. U mnie miałaś wrócić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że szybko napiszesz rozdział, bo nie mogę się już doczekać. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekać! Tylko nie zapomnij do mnie wpaść! ;3
    PS: Zmieniłam adres mojego bloga.
    http://lily-evans-zmieniona-przepowiednia.blogspot.com
    Sonrisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim! ♥ Wrócę jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nowy rozdział;-),A szablon jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami tak się życie układa, że brakuje czasu na to, co chciałoby się zrobić. Będę cierpliwie czekać na pojawienie się rozdziału. W końcu najważniejsza jest jakość, a nie częstotliwość dodawania kolejnych części :)
    A jak już się ogarniesz ze wszystkim, to zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    http://nocturne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.