poniedziałek, 20 lipca 2015

Tyle czasu razem...:')

Czyli o tym, jak zwykła dziewczyna będzie starała się podziękować tym, bez których nic w jej życiu, by się nie udało.

Z całego serducha pragnę podziękować (kolejność całkowicie przypadkowa):

* Panience Livvi,
* Alicji Sims,
* Dorcas Meadowes-Black,
* Beuil,
* Kathrinie E,
* Dziewczynie z Hogwartu,
* Mary Jane,
* Selene Neomajni,
* Daisy,
* PaKi,
* Nevie,
* Padfoot.♥,
* Małej Czarnej,
* Expecto Patronum,
* Optimist,
* Jimies Meadowes,
* Dreamy Chick,
* Laughing Queen,
* Kolorowej Damie,
* Jimies Meadowes,
* Mafencey,
* Madzi,
* Ruby Vine,
* NarCyzi♥,
* oNyks Xyz,
*Annabeth Magritte,
* Zielono okiej,
* Assari Cleto,
* Ashnnon,
* Azi Pałce,
* Zuzi Dym,
* Emmie Holt,
* Szylkretce,
* Arii,
* Dragon Lady,
* Alice,
* Astorii.♥,
* Efektownej,
* Gabby 163,
* Alinie Blog,
* Vicky,
* Galaxy_Art,
* Paulinie Kieleckiej,
* Rebelle Qere,
* Andromedzie,
* Rovan,
* Anne Monkiewicz,
* Pannie Nikt,
* Beuloo99,
* Truskawce^^,
* Jennie Chase,
* Destiny,
* Wandzie P,
* terpsychorce,
* Sleepy Hollow,


Czyli, w skrócie, tym którzy chociaż raz napisali mi jakieś miłe słowa na blogu i pochwalili mój rozdział :)
Wow, tylu was, że myślałam, że się popłaczę jak to pisałam :')
Ale zauważyć można, że niektórzy są napisani pogrubioną kursywą...Dlaczego? 
Otóż tym osobą chcę podziękować szczególnie, bo byli oni ze mną prawie od samego początku i skomentowali oni prawie wszystkie moje rozdziały! (Wow!) A niektórzy WSZYSTKIE, dosłownie WSZYSTKIE! Dziękuję wam naprawdę!
Jeśli o kimś zapomniałam to przepraszam, ale to nie oznacza, że wam również ogromnie dziękuję :)
Było też wiele komentarzy (tych miłych i nie miłych :P) z Anonima, za co także pragnę wam podziękować :)

A oto sukcesy, które udało mi się osiągnąć, w pół roku od założenia bloga:
* Ponad 18 tys. wyświetleń!
* 50 obserwatorów!
*  692 komentarze ( *.*)!
* 10 rozdzialików! Pełna dekada proszę Państwa!

Mam też pewien pomysł, taka niespodzianka dla was. Rozmawiałam już o tym z Livvi i mówiła, że jej się to podoba :) Na razie nie zdradzę co to dokładnie będzie, ale powiem, że dodatkowe posty. Ale nie bójcie się to nie będzie nic związanego z opowiadaniem. Z Harrym Potterem owszem, ale nie z fan fiction :)

I jeszcze na sam koniec (na deser :P) zostawiłam podziękowanie Panience Livvi, bez której ten blog by nie istniał. Gdyby nie ona nigdy nie zakochałabym się w Huncwotach :)
Tak więc dziękuję tobie i wszystkim innym, bez, których nie udało by mi się tego osiągnąć :)

Ściskam was i do napisania!
Mania :*

PS Zajrzyjcie do proroka, a dowiecie się, czemu nie ma rozdziału :C

21 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana! Zasłużyłaś w stu procentach na to co osiągnęłaś <333 Mam tylko pytanko, czemu dzisiaj dajesz post, a nie za 2 dni? Jeszcze raz gratuluję kochana!
    Twoja Livvi ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że mam zepsuty komputer, a nie wiem czy będę miała dostęp do innego za dwa dni :)
      I Dziękuję :*

      Usuń
  2. Gratulacje! Osiągnęłaś to wszystko, bo piszesz tak świetnie, a do tego jesteś naprawdę fajną osobą (na tyle na ile byłam w stanie cię poznać, haha :P). Pogrubiona czcionka, ojej! Miło mi! Cieszę się, że moje komentarze tyle ci pomogły.
    Gratulacje raz jeszcze, całkowicie na to wszystko zasłużyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny dziękuję ♥♥♥
      Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś :)

      Usuń
  3. Gratuluję wspaniałych osiągnięć i tylu wspaniałych duszyczek w koło. Dziękuję też, że mnie wypisałaś. Komentowanie czegoś co mi się podoba nie jest trudne i bardzo się cieszę, że sprawiło ci przyjemność. Od razu idę zajrzeć do Proroka.
    Obiecuję, że będę komentował każdy kolejny rozdział, aż do końca.
    Pozdrawiam Mary Jane

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    W sumie nie ma się co dziwić jak widzi się Twoje osiągnięcia! :)
    Jesteś super osobą, miłą i do tego jeszcze z poczuciem humoru, co można stwierdzić czytając Twoje rozdziały, które są mega :D
    Jejku, jak miło, że jestem zapisana pogrubioną czcionką! Dziękuję! ;*
    Życzę ci dalszych sukcesów i rozwoju w pisaniu!
    *Hihi, akurat w urodzinki Livvki!* ;**

    Pozdrawiam cieplutko!

    Kathrine ;**

    Ps. Czytałam Proroka i mam nadzieję, że odzyskasz rozdziały! Ja miałam podobnie, tylko z tabletem... 4 rozdziały poszły w dup... Zapomnienie ;c :)

    {http://jily-love-forever.blogspot.com/}
    {zlap-jelenia.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A rozdział udało się odzyskać, akurat wrócił z naprawy komputer i może wstawię go jeszcze dziś (w sensie rozdział XD) :)
      Pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  5. Witam!
    Dziękuję za nominację. A tak z innej beczki:
    Zapraszam na rozdział dziewiąty!
    http://adrianna-ocalic-istnienia.blogspot.com/2015/07/rozdzia-9-pozegnanie.html
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D
    A i obiecuje, że nadrobię rozdziały nie martw się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo!!! I bardzooo dziękuję :-) Gratuluję tylu wyświetleń i komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, gratuluję i pragnę dodać, że czytanie i komentowanie twoich rozdziałów to była czysta przyjemność! W pełni zasłużyłaś na te wszystkie komentarze i wyświetlenia. Nie dość, że jesteś utalentowana to jeszcze miła i przyjaźnie do nas nastawiona ^^ Dziękuję za napisanie mnie pogrubioną kursywą ♥ Widzę, że dodałaś już nowy rozdział, więc lecę czytać i komentować. Życzę Ci, żebyś wytrwała z nami kolejne pół roku i jeszcze dłużej. Pozdrawiam!
    (Spóźniona i przepraszająca za to) Dziewczyna z Hogwartu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Och tyle miłych słów, naprawdę :)
      I nie musisz za nic przepraszać XD
      Pozdrawiam (wzruszona do łez) Mania :*

      Usuń
  9. Rany gratuluję kochana!

    Cóż w prawdzie małym zaskoczeniem jest dla mnie fakt, że masz tyle obserwujących, komentarzy a także wejść, ponieważ piszesz cudownie nie zawodzisz czytelników, a w rozdziały wkładasz całe serce i wszystkie emocje jakie tylko posiadasz co widać w rozdziałach. Każdy jeden komentarz jest napisany z większą swobodą niż ostatni z większym humorem lub powagą. Tak, jak dziewczyna powyżej również twierdzę, że mimo faktu, iż komentowałam nieraz z opóźnieniem to jednak robiłam, to z ogromnym uśmiechem i świadomością, że nie robię tego na siłę. Każdy rozdział pobudzał we mnie jeszcze większe uczucie, co do twojego bloga i ciebie, bo gdyby nie ty to tego bloga nawet nie byłoby w sieci. Talent... Tak z pewnością go masz. Osoby które nie mają talentu, a pisanie sprawia im frajdy nie założyłyby bloga. Twój blog jest jednym z tych w którym nie chcę zakończenia, mógłby się ciągnąć, jak tasiemiec lub, jak kto woli, jak moda na sukces. I tak bym go czytała, komentowała, a nawet polecała, bo jest ten blog tego wart, bo ty jesteś tego warta.

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję
    Mała Czarna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Jejku naprawdę jak to czytałam to myślałam, że się popłaczę! Bardzo, bardzo ci dziękuję! :')
      Haha, ale niestety (lub stety) nie zrobię z bloga "Mody na sukces" XD Planuję około 50 rozdziałów XD Mniej więcej :)
      Pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  10. I dziękuję za wspomnienie o mnie w poście.

    Pozdrawiam jeszcze raz
    Zapominalska Mała Czarna ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za podziękowanie (?!) Jestem tu dopiero od pierwszej części dziewiątego rozdziału a tu już takie wyróżnienie. Dzięki Tobie pokochałam Dorcas i Syriusza. Momentami sprawiłaś, że płaczę ze śmiechu i smutku na raz. Nie raz oczywiście puściły mi nerwy na Mary, ale myślę, że się dziewczyna opamięta. Dziękuję za tę piękną podróż to świata Huncwotów.
    -Jimies Meadowes

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest świetny i dlatego wiele osób go czyta. W tym ja! I uwielbiam tę hisotrię.

    OdpowiedzUsuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.