niedziela, 22 lutego 2015

Rozdział 3 "Korepetycje z Quidditcha"


 Poranne, wrześniowe promienie wpadały przez uchylone okna gryfońskich dormitoriów. Dorcas wraz z Lily spały sobie w najlepsze zupełnie nie świadome tego, co zaraz miało je spotkać. Brunetka niespokojnie przewróciła się na bok wdychając zapach świeżej pościeli, a gdy promienie oświetliły jej twarz lekko otworzyła zaspane oczy. Po chwili wygramoliła się z pościeli i usiadła na brzegu łóżka przeciągając się i ziewając przeciągle.
- Lily… - szepnęła do przyjaciółki leżącej w łóżku obok.
- Tak..? – Ruda nieprzytomnie podniosła głowę z poduszki i spojrzała na Dorcas.
- Gdzie są Alicja i Mary? – Obie zaczęły się rozglądać po dormitorium, ale nigdzie nie było choćby najmniejszego śladu po ich przyjaciółkach.
- Dorcas… - Lilka spojrzała przestraszona na brunetkę. – A gdzie my właściwie jesteśmy?
- Co? – Do Meadowes na początku w ogóle nie dotarły słowa przyjaciółki. – No, u siebie…
- Nie, Dor…To nie jest nasze dormitorium…
- Jak to nie? – Meadowes wytrzeszczyła oczy. – A niby czyje?
- No właśnie… - Lily przestraszona szczelniej okryła się kołdrą. – Może…
Nie zdążyła dokończyć, bo przerwał jej głos dochodzący ze strony łazienki.
- O, widzę, że panienki się już obudziły… - Syriusz stał oparty o framugę i wpatrywał się zachłannie w Dor ubraną jedynie w nocny podkoszulek i spodenki.
- Black…Ty..Ty … - Meadowes szybko zakryła swoje ciało kołdrą. – Ty zboczeńcu!
- Oj nie bądź taka… - Syriusz wyszczerzył zęby. – Po takiej nocy jesteś mi coś winna…
Oczy Dor wyleciały z orbit, a jej mózg zawędrował do miejsc, do których zbliżać się nie powinien. Co on jej zrobił?
- Black, jeżeli cokolwiek się stało…- Dor syknęła przez zaciśnięte zęby, a w tym samym czasie do pokoju wparował James.
- Meadowes, Meadowes… Od razu, że coś się stało…- Wywrócił oczami, po czym mrugnął do Evans, łobuzersko się uśmiechając…- Po prostu zabawiliśmy się z wami, tak ja to wy zabawiłyście się z nami…
- Potter! – Wrzasnęła ruda zeskakując z łóżka wraz z kołdrą. – Ty obleśny dupku! Jak mogłeś mnie tak wykorzystać?! – Podeszła do niego i syknęła mu prosto w twarz. – Pożałujesz tego…
- No, ej… Lily – Rogacz zrobił niewinną minę. – Przecież i tak wiem, ze mnie kochasz…
- Ja ciebie? – Jej głos przesiąknięty był irytacją. – Nigdy!  - Tupnęła nogą ze złości, po czym wyszła z dormitorium porzucając po drodze kołdrę. – Meadowes idziesz? – Wrzasnęła będąc już na schodach.
- Idę! – Odkrzyknęła obrzucając Blacka jeszcze jednym pogardliwym spojrzeniem, po czym razem z kołdrą wymaszerowała z dormitorium.
- Ej, Meadowes! Nie zapomniałaś o czymś? – Syriusz spojrzał znacząco na kołdrę, która Dor pociągnęła za sobą.
- A to… - Brunetka odparła zbytecznym tonem. – Zatrzymam ją sobie, na pamiątkę…
- O nie, nie, nie…- Syriusz szybko doskoczył do Dorcas, nadeptując na kawałek kołdry.
Meadowes z piskiem upadła na ziemię zaplątując się w fałdy materiału.
- Ty debilu! – Wrzasnęła. – Zostaw mnie w spokoju!
- Oj, Meadowes…- Black ukląkł przy lezącej dziewczynie. – Nigdy nie zrozumiem kobiet… - To mówiąc wziął ją na ręce i chociaż ona zdecydowanie się temu sprzeciwiała, jemu to nie przeszkadzało.
- Puść mnie! – Krzyknęła wierzgając rękami i nogami, lecz Syriusz niewzruszony zniósł ją już ze schodów do pokoju wspólnego, pełnego piątoklasistów.
Gdy stanęli na środku pokoju, uczniowie cicho zaczęli szeptać miedzy sobą. Bo w końcu, co mogli pomyśleć, gdy zobaczyli dziewczynę w skąpej piżamie lekko zakrytą kołdrą i chłopaka niosącego ją na rękach ze swojego dormitorium. Dor aż momentalnie ucichła wpatrując się głupio w tłum.
- Chodźmy już szybko! – Szepnęła Syriuszowi na ucho, całkowicie zapominając o swojej złości. – Błagam…
Łapa posłusznie zaniósł brunetkę do jej dormitorium, gdzie rzucił ją na pierwsze lepsze łóżko.
- Jezus, Maria, Meadowes ważysz więcej niż słoń. – wystękał wreszcie pozbywając się balastu.
- Wy faceci, potraficie tylko truć życie! – Dorcas pokręciła głową patrząc z pogardą na czarnowłosego. – Zero uczuć…
- Ależ Dor ja mam uczucia! – Syriusz wyszczerzył się i nim Dorcas się zorientowała pocałował ją w usta.
Odskoczyła jak oparzona patrząc na niego jak na idiotę.
- Mało ci? – Wrzasnęła. – To, co dziś rano mi zrobiłeś nie wystarczy?
- Ale Dor…Ja nic nie zrobiłem…- mruknął przywołując do głowy myśli, co by było gdyby jednak coś tej nocy miedzy nimi zaszło.
- I ja mam ci uwierzyć?! – Prychnęła wstając z łóżka i opierając palec na jego klatce piersiowe…- Ty poskramiacz damskich serc, nie byłbyś w stanie zaciągnąć zwykłej, bezbronnej gryfonki do łóżka…
- Najwyraźniej nie takiej zwykłej. – Uśmiechnął się lubieżnie, za co oberwał po twarzy.
- Wynoś się! – Dorcas wskazała mu ręką wyjście.
- Ale…co ja?
- WYNOŚ SIĘ! – Krzyknęła, a on szybko zaczął się cofać aż w końcu zniknął na schodach.
- Wszystko dobrze?- Dor dopiero teraz dostrzegała Rudowłosą przyjaciółkę siedzącą na swoim łóżku.
- Ta…Czemu nie… - Stęknęła rzucając się na łóżko. – Myślisz, że oni naprawdę nas…no wiesz?
- Myślę, że nie. – Lily odparła wzruszając ramionami. – Znam Jamesa dość długo i nawet zważając na to, że czasem ma głupie pomysły, to nie posunąłby się tak daleko…
- Może masz rację…- Dor westchnęła patrząc na zegarek. – Ej jest już 11!
- Mary i Ala są już na lekcjach, zresztą pewnie tak jak Remus i Peter… To by wyjaśniało ich nieobecność. – Odparła logicznie Ruda chwytając za swój mundurek szkolny. – Ja idę się ubrać i tobie też radzę…
- No pewnie, zaraz. – Mruknęła Dor i zaraz poszła w ślady Lily. - Ej, a co z zemstą?
- Jaką zemstą?! – Lilka wytrzeszczyła oczy.
- No, za to, co nam zrobili…
- Ja nie mam zamiaru robić żadnej zemsty…- Pokręciła głową. - Nigdy więcej!
- Ale Evans…
- Nie i koniec! Nie chce dawać Potterowi tej satysfakcji.
- Eh, no dobrze. – Dor odparła markotnie. – Jak chcesz…



~*~



Po lekcjach
Lupin siedział sam w pokoju wspólnym i czytał jakąś grubą księgę usadowiony w wygodnym fotelu.
- O hej Lunatyku!- Meadowes właśnie przecisnęła się przez dziurę pod
Portretem.- Tak się składa, że dzisiaj cały dzień cię szukam.
- Mnie? - Zdziwił się chłopak, odkładając książkę na stół.
- Tak ciebie. - Meadowes usiadła na przeciwko Lupina. – Wiesz może gdzie jest Black. Dzisiaj ani razu na niego nie wpadłam, a tak się składa, że ty chyba wiesz gdzie mogę go znaleźć?
- Black szoruje kible, po tym jak go dziś wkopałyście z Lily. - Remus uniósł brew i uśmiechnął się rozbawiony. – Ale najwidoczniej zasłużył. Tak samo, jak James.
- Och, w takim razie bardzo ci dziękuję! - Dor wyszczerzyła zęby zadowolona z tego, że Huncwotów spotkała zasłużona kara.- A, i Mary cię dziś szukała! - Dodała, wstając z fotela.
- Naprawdę? - Chłopak ożywił się, ale gdy zobaczył minę Meadowes, od razu
się speszył. - A wiesz może po co? - spytał, pochylając głowę by nie
pokazać swojego zawstydzenia.
- No skoro jesteście razem... - Dor wywróciła oczami.
- My razem?- Lupin wytrzeszczył oczy.
- No, w sensie nie my tyko wy...W sensie..
- Wiem, wiem Dorcas. - Pokręcił głową. - Ale nie przypominam sobie, żebym był
z Macdonald.
- Och naprawdę? - Meadowes wzruszyła ramionami. – To przepraszam za pomyłkę...- Mrugnęła do niego zalotnie, po czym zniknęła na schodach prowadzących do dormitorium dziewcząt, pozostawiając zaskoczonego Remusa samego.
- Cześć Dor. - Przywitała ją Mary, siedząca na łóżku. - Już wszystko w porządku?
- W jak najlepszym porządku. - Meadowes rzuciła się na swoje
Łóżko. – Black dostał to, na co zasłużył!
- Czyżby kara u Filcha? - zaśmiała się Mary, na co Dorcas pokiwała głową. - A gdzie reszta dziewczyn?
- Lily opieprza Pottera, a Ala jest nad jeziorem razem z Frankiem.
- Boże, jak ja im zazdroszczę. - Westchnęła Mary.
- Niby, czego? - Dorcas spojrzała na nią zaskoczona.
- No wiesz Frank i Alicja są razem, a Lily i James
zachowują się jak stare, dobre małżeństwo.
- Chciałabyś być stara?- Wyszczerzyła się Dor.
- Boże Meadowes, ja na  poważnie! - Mary rzuciła w nią poduszką.- Ty
nawet masz Blacka, a ja?
- Masz Lunatyka. - stwierdziła Dor, odrzucając poduszkę.
- On nawet ze mną nie gada!- Mary pokręciła smutno głową.
- To chyba teraz zacznie…- Zachichotała brunetka, przypominając sobie
rozmowę z Remusem.
- Dorcas Meadowes, coś ty znowu zrobiła?- Mary przerażona spojrzała na
przyjaciółkę, a ta roześmiała się.
- No jak ty ostatnio mówiłaś o nim "Remusek", to sobie pomyślałam, ze
wiesz...No- brunetka próbowała jakoś wyjaśnić blondynce nieporozumienie, ale ta wciąż patrzyła na nią ze strachem w oczach.
- Nie wiem, co sobie pomyślałaś, ale jeśli cokolwiek mu powiedziałaś  to
lepiej idź zaraz do niego i to odwołaj! - Mary wskazała ręką drzwi, ale
Dorcas uniosła ręce.
- Spokoje Mac, po prostu pomyślałam, że jesteście razem no i tak wyszło...
- Co wyszło? – Mary bezradnie uniosła ręce. – Na Merlina, coś ty znowu zrobiła?
- No, ja powiedziałam mu, że jesteście parą. - wyszczerzyła się Dor, a
Mary otworzyła oczy jeszcze szerzej.
- TY KRETYNKO! - wrzasnęła i znów rzuciła w nią poduszką. - Co on sobie teraz pomyśli?!
- Ej Mary, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! - Dor zrobiła unik i uśmiechnęła się, ukazując bielutkie zęby. - On wyglądał raczej, jakby dostał mega prezent na gwiazdkę.
- To nic nie zmienia, Dor! - wydarła się Mary, ale brunetka by uniknąć
kolejnego ciosu poduszką, uciekła schodami do pokoju wspólnego.


~*~


Wieczór był naprawdę piękny, a księżyc rzucał swą srebrzystą poświatę
na Hogwartowskie błonia. Szum lasu i cichutkie pluskanie wody dodawało klimatu temu miejscu gdzie najczęściej spotykali się zakochani. Alicja wraz z Frankiem siedzieli przy brzegu jeziora, wpatrując się w jego ciemną toń.
- Frank? - Alicja podniosła głowę i spojrzała na niego.
- Tak, Alu? - Siedzieli na przeciwko siebie, a chłopak odgarnął jasny
kosmyk włosów, który opadł na jej twarz.
- Spotykamy się już od pewnego czasu.. i czy myślisz, że my…- Przerwała na chwilę spoglądając chłopakowi w oczy. Było w nich coś nieodgadnionego, co nie dawało jej spokoju.
- Myślę, że tak…- Frank dokończył za nią gładząc jej jasne włosy. Chwilę wpatrywali się w siebie, zbliżając się ku sobie. Dzieliły ich zaledwie milimetry i gdy Frank zamknął oczy, by już złożyć na ustach Alicji pocałunek, ta odwróciła głowę słysząc czyjś krzyk.
- Lepiej znajdź inną wymówkę, Potter! - Gdzieś niedaleko nich stała Lily
i James, których sylwetki widać było w świetle księżyca tuż obok
bijącej wierzby.
- Lily, teraz nie mogę rozmawiać, idę do Remusa!- Rogacz uniósł ręce w
obronnym geście. - Proszę cię,  pogadamy potem.
- Nie mam ochoty poświęcać ci ani chwili dłużej!- Znów wydarła się
Evans, lecz nagle spostrzegła zbliżających się do nich Franka i
Alicję, więc ściszyła głos.- Idź już sobie..- Warknęła, a James smutny
spuścił głowę i odszedł.
Gdy Al i Frank stanęli przy Evans, Rogacz zniknął za bijącą wierzbą,
przemieniając się w jelenia.
W sercu Lily coś pękło. Nie wiedziała czemu tak się poczuła, ale jej mina wyrażała głęboki smutek, który czaił się również w wilgotnych od łez oczach.
- Wszystko dobrze, Lily? - spytała Alicja, kładąc rękę na ramieniu przyjaciółki.
- Tak...Jasne. - Mruknęła Ruda, po czym przeszła parę kroków do przodu..
- Lily?! - krzyknęła za nią Alicja. - Co się dzieje? - Podeszła do niej,
zostawiając zawiedzionego Franka parę metrów dalej.
- Nic mi nie jest! - Ruda odwróciła się do niej plecami i spuściła głowę.- Zostaw mnie w
spokoju...- Szepnęła.
- Ale Lily...
- Proszę cię...- Odwróciła głowę i spojrzała przyjaciółce w oczy. - Chce
zostać sama...
- No dobrze... - Westchnęła Alicja i powoli się cofając wróciła do Franka.
Lily patrząc na oddalającą się parę, usiadła pod wierzbą. Podkurczyła
kolana i ukryła w nich twarz, dając upust emocjom.
Po jej policzkach pociekły obfite łzy. Nie wiedziała dlaczego? Przecież to
tylko głupi Potter. Co z tego, że właśnie go spławiła? Po raz kolejny.
Jak zawsze. To wszystko było bez sensu. Otarła twarz rękawem i szybko
wróciła do zamku.


~*~


Słońce powoli wschodziło, lecz jego promienie nie były wstanie przedrzeć się przez grube zasłony wokół łóżka Dorcas. Dziewczyna spała sobie spokojnie śniąc o poprzedniej  nocy. Nawet nie zauważyła, gdy jej koleżanki opuściły dormitorium i udały się na lekcje. W końcu zaspana zaczęła po omacku szukać budzika. Gdy wzięła go do swojej ręki, spojrzała spod zasypanych powiek na jego tarczę. Kilka razy zamrugała,
by obraz przed jej oczami nabrał ostrości i po chwili dormitorium wypełnił jej krzyk.

~*~

- Mary, widziałaś Dorcas? - Lily wraz z przyjaciółkami siedziała na trybunach stadionu Quidditcha i  czekała na przyjście pani Hooch.
- Nie, to chyba Ala ją miała obuuuudzić - Blondynka ziewnęła przeciągle,
zasłaniając dłonią usta.
- Ja sobie nie przypominam żebym to ja miała zajmować się Meadowes - Alicja odparła oburzona. - To Lily...
- Dobra spokój, spokój - Ruda przerwała dyskusję. - Może ktoś po nią pójdzie?
- Nie ja! - Wykrzyknęły jednocześnie Mary i Ala, ale nim Evans zdążyła coś powiedzieć, przyszła nauczycielka i klaśnięciem rozkazała im by ustawili się w szeregu.
- Witajcie moi drodzy! – krzyknęła, przykładając sobie różdżkę do krtani. - Dziś nauczymy się jak uniknąć
uderzenia przez tłuczek! Czy wszyscy są?




~*~

Dor biegła zdyszana korytarzem. Pierwsza lekcja na miotłach, a ona jak zwykle się spóźnia. Już samo to, że ledwo co zdała w zeszłym roku powinno ją zmobilizować do pracy, a tu proszę. Podpadnie po raz kolejny.
- O! Kogo ja widzę! - syknęła przeciągle Hooch, której Dorcas tak nienawidziła. Brunetka wpadła właśnie na stadion z miotłą pod pachą i w podartym stroju do gry. - Meadowes przyjdziesz
do mnie po lekcji.... Black, ty też! - Krzyknęła do śmiejącego się za jej plecami Syriusza. - A teraz proszę na miotły!
- Czemu mnie nie obudziłyście? - Dorcas syknęła przez zęby, wznosząc się w powietrze.
- Wybacz, Dor - Alicja podleciała do niej. - Zapomniałyśmy...
- Jak miło słyszeć, że własne przyjaciółki zapomniały o twoim istnieniu. - Mruknęła Dor, po czym ruszyła za przyjaciółkami.
- Dor...Naprawę przepraszamy. - Dodała Mary kryjąc się za przyjaciółką.
- A ty co się tam chowasz? - Spytała zdziwiona brunetka.
- Wiesz...Wolę unikać jakichkolwiek kontaktów z Remusem... - Syknęła jaj na ucho. - ...po tym jak wczoraj niechcący wymsknęło ci się, że "niby" jesteśmy parą.
- Oj, Mary przesadzasz. - Zaśmiała się Dor, po czym zrobiła unik przed tłuczkiem. - Naprawdę powinnaś się cieszyć! - Skwitowała i ruszyła do gry.



~*~

Po lekcji Dor odniosła swoją miotłę do składziku, po czym zrezygnowana wróciła na stadion od Quidditcha. Już z daleka dostrzegła stojącego na środku boiska Syriusza Blacka i zbliżającą się z naprzeciwka panią Hooch. Przyspieszyła kroku i już zaraz stała przy Łapie, mierząc go wzrokiem.
- No moje gołąbeczki... - Hooch zbliżyła się do nich i zatarła dłonie. - Meadowes, masz spore zaległości, które musisz nadrobić. - Zwróciła się do brunetki. - Przez następny miesiąc, w każdy czwartek masz mieć
korepetycje z Quidditcha.
-Słucham?! - Dor myślała, że się przesłyszała.

- To co słyszałaś, Meadowes - odparła oschle Hooch. - A lekcji udzielać ci będzie Syriusz. - uśmiechnęła się do ciemnowłosego. - Pierwsza lekcja jutro!
- Ale...- Dor próbowała coś powiedzieć, lecz nauczycielka już zakończyła z nią rozmowę i odeszła pozostawiając ją z Łapą.
- No i co się tak szczerzysz? - warknęła do uśmiechniętego od ucha do ucha Syriusza.
- Oj Meadowes, nie bądź taka... Nie pamiętasz już jak wczoraj się do mnie dobierałaś? - Uśmiechnął się
zawadiacko, a Dor poczuła jak nogi się pod nią uginają. To tylko Black..- pomyślała i odwróciwszy się na
pięcie, odeszła bez słowa.



 *♥♥♥*
Witajcie!
Tak na początku chciałam ogromnie podziękować wszystkim za komentarze pod poprzednim rozdziałem :)
 Tutaj zostawię kilka słów podziękowania :) 
Alicja Sims ~ Dziękuję ci ogromnie komentarze pod rozdziałami, które dają mi kopa do pracy. Są  one naprawdę śmieszne kiedy piszesz, że na przykład "spadłam z łóżka, daj mi jeszcze chwilkę, dobra poniosłam się" :D Liczę na twój komentarz także pod tym rozdzialikiem :)
Dorcas Meadowes-Black ~ Po pierwsze:  Hip hip hura za nazwę XD Meadowes-Black, nikt by lepiej nie wymyślił :P Strasznie ci dziękuję, za komentarze przy (chyba) prawie wszystkich notkach ^.^ Byłam taka szczęśliwa jak widziałam twoje komentarze, które dodają mi tyle siły i motywują do dalszej pracy :) No i rzecz jasna obie kochamy Doriusz ♥
Panienka Livvi ~ Oł, oł, tutaj to mogłabym się rozpisać, ale postaram się streścić w kilku zdaniach. Zacznę od tego, że ten blog by w ogóle nie istniał gdyby nie ty! :) Dzięki tobie zakochałam się w czasach Huncwotów i co najważniejsze w pairingu Doriusz ♥ Dziękuję ci za zbetowanie rozdziałów i czasem tez podsyłanie zwariowanych pomysłów :D Żeby nie zanudzać po prostu powiem, że cie Kocham XD
Padfood ~ O ja ten komentarz był po prostu boski. Zmotywował mnie i podpowiedział co dodać, co zmienić. Było też kilka pochwał ( *.*). To wszytko co mi przekazałaś w tym jednym (okropnie długim) komentarzu na pewno wykorzystam w przyszłości :)
I cała reszta ~ było jeszcze parę osób które skomentowało mój rozdzialik, co wywołało u mnie nie mały uśmiech na twarzy :) Wybaczcie, że nie podziękuję wam wszystkim z osobna, ale wiedzcie, że o was pamiętam i komentarze od was nie są wcale mniej ważne od tych osób wymienionych wyżej :)
A teraz kilka słów o rozdziale:
Za namowa Livvi rozdział jest dziś! A dlaczego dziś? Bo dziś mija miesiąc od założenia bloga! TADAM! Zaszłam tak daleko w tak krótkim czasie WOW *.* Mam 17 obserwatorów i ponad 2600 wyświetleń :D
Dobra, teraz serio o rozdziale XD
Rozdział nie  wyszedł zabójczo długi...6 stron w Wordzie to nie tak wiele, ale jestem z niego jako tako zadowolona :)
Trochę więcej uczuć i *nareszcie* oczekiwana kłótnia Dor i Syriusza. Może nie powala na kolana, ale postaram się wprowadzić w następnych rozdziałach więcej takich akcji. Wiem, wiem mało Petera i tak dalej, ale go zbytnio nie lubię to dlatego :P Ale postaram się też coś z nim wymyślić, bo w końcu to też Huncwot.
Eh...No dobra to chyba tyle na dziś....Jestem pod wrażeniem mojego wywodu XD Zaraz normalnie będzie dłuższy niż rozdział XD No dobra nie zanudzam.
Do napisania!
Mania :*
PS Zrymowało się XD

29 komentarzy:

  1. Rozdział genialny! Biedna Dor! Będzie musiała spędzać z Syriuszem tyle czasu! Już nie mogę się tego doczekać. I był pocałunek. Boże jak ja ich uwielbiam. Dziewczyny jednak zapłaciły za swój żart. W dwóch słowach rozdział boski. Czekam na więcej i życzę weny. Pozdrawiam. ~Dorcas
    P.S. Cieszę się, że moje komentarze Cię motywują do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Oj tak Dor spędzi i to nie mało czasu na korepetycjach z Syriuszem :D No i dziewczyny musiały za to zapłacić, w końcu gdyby Huncwoci się nie odpłacili nie byli by sobą :) Cieszę się, że rozdział się podobał :*
      Pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  2. Heeej moja kochana Maniu! <3
    Szykuj się na długaśny komentarz, który ci obiecałam. Tak na sam początek powiem, że też cie kocham ;* Dopowiem też, że byłabym tutaj wcześniej gdyby nie to, że kończyłam poprawiam swój rozdział, który teraz czeka tylko na publikacje. Dobra przechodzę do treści:
    Jej, jej, jej, rozdział jest boski, wspaniały, idealny, cudowny, piękny i w ogóle niesamowity. Oj, chłopacy się zemścili :D Pomysł wymyśliłaś genialny. Mogę spokojnie powiedzieć, że dialogi powaliły mnie na kolana. Uśmiałam się jak głupia :P Teraz posłużę się moimi ulubionymi tekstami:
    - O, widzę, że panienki się już obudziły...- Syriusz stał oparty o framugę i wpatrywał się zachłannie w Dor ubraną jedynie w nocny podkoszulek i spodenki.
    - Black...Ty...Ty...- Meadowes szybko zakryła swoje ciało kołdrą.- Ty zboczeńcu!
    - Oj nie bądź taka..- Syriusz wyszczerzył zęby. - Po takiej nocy jesteś mi coś winna...
    Pierwszy fragment który spowodował u mnie śmiech hieny :D :D Nie no tekst Łapy mnie rozwalił.
    (...) - Wiesz może gdzie jest Black. Dzisiaj ani razu na niego nie wpadłam, a tak się składa, że ty chyba wiesz gdzie mogę go znaleźć?
    - Black szoruje kible ( Jezu padłam HAHAHAHAHAHAHA, rozwaliłaś mnie tutaj :P )
    Nie no było jeszcze parę momentów, ale te były najlepsze :D To teraz powracam znów do oceniania :* Lily kocha Jamesa, Lily kocha Jamesa, nawet mi się nie sprzeciwiaj! Ja tam wiem swoje. W końcu rozpłakała się przez niego, a to coś musi znaczyć $.$ Wiedz, że za zakończenie twojego 4 rozdziału, masz u mnie przechlapane, bój się ^^
    Dor będzie miała korepetycje z Syriuszem, boże ale pięknie *.* Mam nadzieje, że tam się coś wydarzy, bo chyba na ten temat nic mi nie zdradziłaś :> Mary i Lupin <3 Dor, haha ty to wiesz zawsze co powiedzieć :D Cieszę się, że rozdział dodałaś dziś. Dobrze, że się mnie posłuchałaś :* Czekam na next. Całuję i ściskam
    Panienka Livvi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojacie! Długość perfect! Po pierwsze ogromnieee dziękuję i nie słodź mi tak tutaj bo się zaraz zarumienię *.* XD Pomysł mi też ty troszeczkę podsunęłaś więc zawdzięczaj go też sobie :)Cieszę się, że cię rozśmieszyłam, bo moim zdaniem w tym rozdziale nie było takich super śmiesznych momentów, więc dziękuję :* Co do miłości Lily i Jamesa nie zaprzeczam, ale też nie potwierdzam. A co do zakończenia 4 to ciii XD Nie zdradzaj innym! No a pomysł z korepetycjami i to co się na nich stanie też mam nadzieję, że ci przypadnie do gustu :D Ej dobra teraz lecę do ciebie pisać ogromnie długi kom XD Dziękuję raz jeszcze i całuję Mania :*

      Usuń
  3. Cześć! Hej! Witam!
    Może na początek to: Bardzo się cieszę, że potrafię cię rozśmieszyć! Miło mi też, że zostałam wyróżniona! To teraz treść: OMG! Padłam jak ruda stwierdziła,że nie są u siebie. A potem Syriusz ją jeszcze niósł! Czekam na zemstę! Zemsta musi być, bo inaczej nie nazywam się Alicja Salvatore! No i się tak nie nazywam, ALE KIEDYŚ BĘDĘ!!! Tak internecie, masz kolejny powód by się ze mnie śmiać! A ja mam to gdzieś! Też nie tej od latania, tak dziwna ona była.A Dorcas będzie uczona przez Syriusza? O jeju i na tych lekcjach sobie coś zrobi? I love story? O jeju...
    Czekam na next

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Hej! Witam! Dzień dobry! Do widzenia! XD Nie no świruję haha XD Ogromnie dziękuję i jak czytała tego koma to tak pomyślałam *kurcze szalona XD Tak jak ja* Ołkej ale przechodząc do zemsty to chyba niestety będzie tyle, że chłopcy szorują kible, ale dojdą też inne ciekawe wątki, które mam nadzieję, że ci się spodobają :)
      Pozdrawiam Mania :*

      Usuń
    2. Pytanie brzmi Czy ty jesteś tak szalona jak ja? Bo ja ma odpały na całego :)
      Trudno, że nie będzie zemsty...

      Alicja
      Ps. Zapraszam na rozdział 8!

      Usuń
  4. Uhuhu! Rozdział jest bezbłędny<3 "Oczy Dor wyleciały z orbit, a jej mózg zawędrował do miejsc, do których zbliżać się nie powinien" miałam tak samo gdy przeczytałam ten fragment xD Jeny, ale super, że Syriusz ją pocałował ^^ Dor będzie musiała znosić Black'a co czwartek przez miesiąc sam na sam - dla mnie bomba! Czyżby Lily w końcu zrozumiała, że kocha Jamesa? Mam nadzieję, że rozwiniesz ten wątek oraz wątek Mary i Remusa ;3 Oczekuję na następny rozdział! Życzę weny :* xoxo
    Pozdrawiam
    Dziewczyna z Hogwartu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Tak Dor niestety będzie musiała spędzać te czwartki z Syriuszem a dużo się tam będzie działo, oj dużo :D Wątek Mary i Lupina postaram się rozwinąć w miarę możliwości i mam już jeden plan hihi XD No ale to dopiero w późniejszy rozdziałach :D
      Pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  5. Nigdy nie wiem jak zacząć komentarz ._.
    Rozdział świetny jak zawsze i ogólnie wszystko dobrze <3
    Wydaje mi się, że piszesz lepiej od Asi, ale może to tylko przypuszczenia xd
    A tak serio to było super *.* Ja chce te korepetycje i ma em.. coś na nich zajść. Nie spodziewałam się takiej zemsty :3
    I jeszcze Syriusz ją pocałował. To takie słodziuuchne ^^
    Nie chce mi się pisać dłuższego komentarza, ale liczę że szybko dodasz następny rozdział :3
    Daje chyba za dużo buziek :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny jestem z ciebie dumna :* No i oczywiście dziękuję :D Lepsza od Asi? O jezu XD Kurcze *rumienię się* Dziękuję :D
      Na tych korepetycjach będą pewne momenty ekhem... No ale dowiesz się w 5 rozdziale :P
      Dziękuję ci i buźiek jest w sam raz XD
      Mania :*

      Usuń
  6. Rozdział świetny, ciekawi mnie tylko jak dziewczyny znalazły się u nich w pokoju :) Błędów nie widzę. Co do poprzedniego rozdziału- niezła akcja, sama się zwijałam ze śmiechu. Zdecydowanie zostanę na dłużej i zapraszam do mnie: http://historiaroczniku1960.blogspot.com/ :) Weny życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy mają swoje sposoby hehe :D A cieszę się, że oba rozdziały się podobały :P
      Dziękuję ogromnie i pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  7. Witaj! Straciłam wenę twórczą na jakiś czas, więc napiszę tylko... Świetny rozdział. Oby tak dalej ;)
    Sonrisa
    PS: Jest kolejna notka na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarz miałam napisać wczoraj, ale miałam dzień pełen wrażeń i koniec końców byłam tak padnięta, że dzisiaj poleciała piękna, czerwona bania do dziennika za brak zadania z matmy ;-; (jak ja nienawidzę matmy)
    Ale zamiast pisać o rzeczach ktore nikogo nie obchodzą napisze o czymś co może zaciekawić - rozdział! :D
    Zapewne na komentarz musiałaby czekać jeszcze jeden dzień (kochany laptop i te sprawy), ale jak zobaczyłam to co tam o mnie napisałaś to spięłam tyłek i wzięłam się za pisanie na telefonie xD (Jak ja nie lubię na nim pisać dłuższych wiadomości... Autokorekta to błogosławieństwo)
    Dobra, teraz NAPRAWDĘ napiszę o rozdziale XD
    Od czego by tu zacząć? Anarchia w głowie daje o sobie zdać... jak tu skleić zdanie, żeby ktoś zrozumiał sens? xD
    Dobra... no to. Pobudka w dormitorium. Oł... to nie to dormitorium *Ksenia rozkminia o co tu komon*. Wejście Blacka i wszystko jasne, przejrzyste, oczywiste! Ale szczerze mówiąc w życiu nawet przez myśl by mi nie przemknęło, że oni... cóż "Ty obleśny dupku! Jak mogłeś mnie tak wykorzystać?!" NAAAAAH. Nie w ich stylu. Nie pasi mi to. Nah. Ale jedno pytanie - oni chcieli im wmówić, że to zrobili? Innego sensu w tym porwaniu (oprócz upokorzeń w postaci półnagiego latania po dormitorium) nie widzę. Ale nie daliby im latać tak po dormitorium. Męska zazdrość i te sprawy xD
    Kolejny wątek - rozmowa z Lunatykiem. BUAHAHAHAHAHA! +100 punktów dla Gryffindoru! Brawa dla Dorcas Meadowes! Ale szczerze... kto nie myślał że oni są razem po tym "Remusku"? Hueah kocham tą Dorcas xD
    A teraz nie mogę się rozpisywać - trzebassię sprężać ... no to tylko wspomnę o korepetycjach. BUAHAHAHAHAHA będzie się działo! Wydrapane oczy? Połamane kończyny? Wybite zęby? A może gorące romanse?
    Cokolwiek by się działo, czekam niecierpliwie! :D
    Padfoot. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona też nienawidzę matmy XD To tak: Dziękuję ci po raz kolejny za długi, sensowny komentarz XD ♥ Chłopcy chcieli im tylko to wmówić nie obawiaj się nie posunęli by się aż tak daleko :D I ciesz się, że podobał się wątek z Remusem :DDD A na korepetycjach oj będzie się działo, ale to niespodzianka, która mam nadzieję wszystkich zaskoczy :D
      Dziękuję raz jeszcze!
      Mania :****

      Usuń
  9. I kolejny cudowny rozdział!!! ;)
    I co tu dużo mówić... Po przeczytaniu wszystkich rozdziałów,jestem zachwycona. Masz OGROMNY talent do pisania, dziewczyno!!! :)
    Czekam z niecierpliwością na nexta!!! ;)
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo :D Cieszę się, że ci się spodobało :P

      Usuń
  10. No więc jest fajnie, ciekawie. Osobiście wolę gdy jest więcej opisów, ale styl pisania się polepsza z czasem, więc i u ciebie będzie lepiej z czasem. :P
    Czekam na następny rozdział.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się zwiększyć ilość opisów :)

      Usuń
  11. Tak, tak wiem dotarłam tutaj dość późno od zaproszenia ale jestem zapracowaną kobietą. Do tego biorę soe za komentarz o godzinie 00.16 dlatego nie będzie kn pewnie ano długi ani składany.
    To tak na początek powiem, że szybko się skończyło i ja chcę już next.
    Korepetycje z quidditcha - kisne z tego xD gdybym nie leżała w łóżku to bym powiedziała, że aż spalam z krzesła xD a to ci nauczyciele mają pomysły.
    Zemsta na Blacku i Potterze zawsze jest okej.
    Salazarze ciutke mało opisów ale myślę, że trochę nad tym popracujesz i będzie dobrze.
    Cóż jako że ledwo myślę nic już więcej nei wyskrobie.
    Pozdrawiam i życzę weny
    PaKi :3
    Ps. Zapraszam na mojego drugiego bloga 69-igrzyska-glodowe.blogspot.com
    Ps2. Sorry za ewentualne błędy pisze na telefonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i twoja Dorcas zagina poprostu. Zaczynam ja lubić i czekam cxy cos się na tych korkach między ową dwójką wydarzy.
      Mary i Remus lara miesiąca xD

      Usuń
    2. Cieszę się, że wpadłaś :D Nad opisami popracuje, obiecuje :D
      A na korepetycjach oj zdarzy się coś, ale nie chcę nic zdradzać :)
      Do ciebie chętnie zaglądnę, ale przyznam się, że w życiu nie oglądałam IŚ i wgl się w tym nie orientuję XD
      W każdym razie dziękuję i pozdrawiam Mania :*

      Usuń
  12. Hej :-)

    O ja *O* , zatkało mnie ... Rozdział GENIALNY tak jak Rowlingowy Fred i George (what ? ) , obudzić się w dormitorium Huncwotów ... bezcenne , boże Black nie byłby sobą gdyby nie pocałował Dorcas prawda ? . BEZCZELNY BLACK RZĄDZI , dlaczego u ciebie Syriusz może być taki jaki powinien a u mnie nie ? o-O . Ja chcę do Hogwartu xd . Kocham Lily i jej ognisty jak Rude włosy charakterek , Syriusz ma dawać korepetycje z latania na TYM KIJU wtf ? , jestem ciekawa wyników ,,nauczania'' .

    Pozdrawiam
    Mała Czarna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D A Black musiał niestety, bo inaczej nie mógł by się nazwać Huncwotem :D Dlaczego u ciebie nie jest? W jakim sensie? Według mnie u cb jest rewelacyjny :) Nic dodać nic ująć :P" Korepetycje z Quidditcha" - wiem, że to dziwnie brzmi, ale Syriusz raczej nie był kujonem i to jedyny przedmiot z którego mógł mieć z kimś korepetycję XD
      Cieszę się, że wpadłaś :D Pozdrawiam
      Mania :*

      Usuń
  13. Świetny rozdział! Dziewczyny dostały nauczkę i biedna Dor będzie musiała jakoś przeżyć tyle czasu przebywania z Syriuszem :)
    Pozdrawiam Rose

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe... dziewczyny tak uroczo sie bocza;)) no ale kto sie czubi, ten sie lubi;)) korki z Syriuszem. no to niezle..
    haha:D
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Już po raz czwarty hej xd
    Nię będę się rozpisywać, ale muszę powiedzieć, że mam 3 dobre wiadomości:
    1) Wreszcie odpowiednia długość dla mnie! :333
    2) Wiedziałam, wiedziałam, że nie puszczą im tego płazem! I dobrze, że nie postanowiłaś zrobić wielkiej wojny na zemsty, bo to byłoby... dziwne xD
    3) Mam wkurzającą postać!!! - Mary! xD
    Kij z interpunkcją, jesteś na dobrej drodze do świetnego opowiadania!
    Pozdrawiam,
    ~Clary

    OdpowiedzUsuń

Przysięgam uroczyście, że każdy komentarz jest na wagę złota.